Newest technologies and professional and personal development of students within the ESP course
Authors:
About authors
- St. Petersburg State University
Abstract
Problem-solving techniques, reflective approach and critical thinking development in the ESP classroom helps the learners to develop their professional communicative competence.
References
- Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования: Учеб. пособие / В.И.Загвязинский, Р.Атаханов. М., 2005
- Змеев С.И. Технология обучения взрослых. М., 2002.
- Лехциер В.Я. Рефлексивная модель обучения в современной практике профессионального развития преподавателя английского языка. / Bridging Linguistics and Methodology. Материалы и тезисы докладов 8-й Межрегиональной науч.-практ. конф. Самара, 2003.
- Национальная доктрина образования РФ: Проект. М., 2000.
- Низамов Р.А. Дидактические основы активизации учебной деятельности студентов. Казань, 1975.
Similar articles
Teaching students of non-language faculties a foreign language on the basis of inter-subject integration
2008 E. S. Bessemeltseva
Features of language functioning at the modern stage of national socio-cultural development
2008 N. Yu. Tomilina