Communicative competence of a specialist service
Authors:
About authors
- Kaliningrad filial Saint Petersburg State University of Service and Economics
Abstract
Communicative competence an integral part of their professionalism is an essential part of their professional appearance. Communicative competence of the expert is his characteristics, properties and qualities of personality, a set of specialized knowledge and skills that enable to perform professional activities with high quality.
References
- Архангельская М.Д. Бизнес-этикет, или игра по правилам. М., 2004. 160 с.
- Гвазава В.И. Русский речевой этикет: социокультурный аспект: Монография /Филиал НОУ ВПО «Санкт-Петербургская академия управления и экономики». Калининград, 2010. 200 с.
- Деловое общение. Деловой этикет: Учебное пособие для студентов вузов /Авт.-сост. И.Н.Кузнецов. М., 2006. 431 с.
- Комплексный словарь основных терминов и понятий учебных дисциплин / Авт.-сост. В.И.Гвазава. Калининград, 2009. 324 с.
- Основы теории коммуникации: Учебник / Под ред. проф. М.А.Василика. М., 2003. 615 с.
- Смирнов Г.Н. Этикет делового общения. Мн., 2000. 233 с.
- Формановская Н.И. Коммуникативно-прагматические аспекты единиц общения. М., 1998. 291 с.
Similar articles
Efficiency of application of low-waste and technologies without waste at complex use of raw materials
2011 V. A. Noskov
of the motive analysis of a symbolist drama (on the example of the drama by D.Merezhkovsky «Paul The First»)
2011 N. A. Glinkina