«Thematic portfolio» as a modern method of training the students in university
Authors:
About authors
- Armavir state pedagogical academy
Abstract
In this article the approaches to the definition of the didactic concept of «portfolio», «thematic portfolio» are analyzed, cited its understanding. An approximate model of the compilation of the thematic portfolio is given.
References
- Бобиенко О.М. Ключевые компетенции профессионала: проблемы развития и оценки / Казанский государственный университет им. В.И.Ульянова-Ленина. Казань, 2006. 49 с.
- Варвус К. Модель «портфолио» выпускника основной школы // Управление школой. 2004. № 31.С. 45-47.
- Новикова Т.Г. Портфолио как одна из форм оценивания индивидуальных достижений гимназистов // Школьные технологии. 2004. № 2. 144 с.
Similar articles
Formation of rhetorical culture of students: traditions and innovations in practice of teaching of russian as foreign
2011 L. N. Kolesnikova
Cento is special model of paroemia contamination (functions and particular qualities)
2011 L. E. Travina
Usage of artistic and journalistic texts for forming of speech competence of foreign stu-dents
2011 T. B. Avlova, N. M. Marusenko